tisdag 5 juni 2018

6 saker jag ser framemot i Juni


1. Mini semester
Min hela 2 dagars semester i slutet av juni. En mycket lång ledighet, haha. Men bättre än inget och det ska bli så skönt att vara ledig några dagar.

2. Resan till Tallinn
Resan vi kommer att göra under dessa två dagar plus helgen efter. Flygresan är nu bokad till Tallinn, ingen av oss har varit där förut så det ska bli riktigt underbart.

3. Midsommaren
Planerna är ganska öppna än men alltid hittar man på nått. Kommer troligen bli massa häng på sommarstugan. 


4. Läsa massa böcker
Är inne i en period nu då jag mera än gärna läser böcker. Om dagarna på jobbet har jag börjat även lyssna på ljudböcker, så avkopplande.

5. Sköna kvällar på vår balkong
Det jag saknar mest av att bo landet är ju helt klart att man kan sitta utomhus om kvällarna nu om somrarna. Men i höghus får vi nöja oss med vår balkong som jag försökt göra så mysig. 

6. Att arbeta
Efter att ha studerat i tre år är det riktigt skönt att arbeta. Att endast ha jobbet att fundera på om dagarna och sedan få göra vad man vill om kvällarna, lyxigt.

Vad ser du framemot i Juni?


 Tröja HM | Kjol Cubus | Skor Gamla från Skopunkten


23 kommentarer :

  1. Åh vad roligt att få läsa detta inlägg. Låter underbart att få komma till Tallinn :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så roligt om du tyckte om detta inlägg!

      Radera
  2. Vilka roliga saker du har att se fram i mot :)

    SvaraRadera
  3. Bättre med 2 dagar än inga alls! hoppas resan blir awesome!😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det, haha. Ja det blir den absolut!

      Radera
  4. Ser ut til å bli en fin måned! :D

    SvaraRadera
  5. Va kul att ha så mycket framöver :D

    SvaraRadera
  6. Vilka bra saker att se fram emot!!

    SvaraRadera
  7. Åhh vilken mysig planering du har ! I juni ser jag fram emot lövmarknaden här i Karlskrona , sen resa till Göteborg med hotell och Liseberg! Sen att börja jobba utan plugg som du också säger, och att få börja jobba natten som jag aldrig gjort innan ! kram fina du

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så mycket härligt du har att vänta på med. Lycka till med nattjobbet det skulle jag aldrig klara av, haha:D Kram!

      Radera
  8. Åh så roligt att få läsa! :)

    SvaraRadera