torsdag 26 april 2018

Light correcting serum primer från Catrice



Att hitta en bra primer kan vara så svårt tycker jag och helst av allt vill man inte att den ska kosta skjortan heller. De flesta jag provat har varit allt för uttorkande vilket gör att sminket börjar se torrt ut redan efter halva dagen. Gillar då huden har lite lyster och inte är alldeles matt. Kan verkligen rekommendera denna från Catrice Cosmetics, som är ett budget märke med riktigt bra smink. Har varit nöjd med allt jag köpt därifrån. Föst var jag helt klart skeptisk mot att detta är ett budget märke och har otroligt billiga priser. Men oj så fel jag hade, denna är alldeles perfekt för min hud.



Denna håller sminket så bra på plats för mig hela dagen och huden ser så fin ut tycker jag jämfört med flera andra primers jag provat på. Älskar också förpackningen, den ser så himla lyxig ut fastän den är riktigt billig. Och denna är också super smidig på grund av att den kommer med en pipett vilket gör att man lätt får rätt mängd produkt. Primern ger en så fin glow. Berätta gärna om du provat på några produkter från detta märke. 



13 kommentarer :

  1. Ännu svårare när man är mörkhyad:( svårt över lag att hitta smink för olika toner för svarta.. Men kanske testa denna då:) //Lucy

    SvaraRadera
  2. Jag har också svårt att hitta den perfekta... men man får testa sig fram. P.s vilken fin blogg du har! Älskar din bilder!

    SvaraRadera
  3. Vilket bra tips och perfekt att den inte är så dyr!

    SvaraRadera
  4. Primer är svårt tycker jag antingen för feta eller som du säger snustorra. Skönt att du hittat någon som du gillar.

    SvaraRadera
  5. Jag har också haft svårt att hitta saker som passar för det första min hårtyp men även för min hy! /Lillfoppan

    SvaraRadera
  6. Tack för tipset! Jag har mängder med olika primers, men jag vetetusan om de ens gör någon skillnad :P Kraam

    SvaraRadera
  7. Skoj att du hittat en som passar dig =)

    SvaraRadera
  8. Åh vilket bra tips! :D // Petra Elisabeth

    SvaraRadera
  9. Åh, bra tips! Denna får jag nog prova. Jag har också så svårt att hitta bra primers, nu har jag den från the balm och den är jag rätt nöjd med 😃

    SvaraRadera