söndag 17 juni 2018

Vårt vardagsrum och ett facebook loppis fynd





Vårt vardagsrum är en plats där både jag och mannen spenderar mest tid av hela vår lägenhet. Själv gillar jag vårt vardagsrum relativt mycket just nu, alltid finns det nått man vill förändra. Men inga nya möbler kommer att införskaffas innan nästa flytt. Men en sak blev införskaffad i helgen, nämligen en lampa att ha i vårt mörka hörn. Denna kommer ursprungligen från Ikea men hittade denna på facebook loppis för ynka 5 euro, ett riktigt kap. Ibland lyckas man hitta nått riktigt bra där. Nu är hösten mörka kvällar räddade tack vare denna fynd. 

Har du fyndat nått bra på facebook loppisar?


14 kommentarer :

  1. Jag har faktiskt inte köpt något alls via FB, men jag borde nog kolla in det nu när vi ska flytta till hus. Mycket nya möbler som ska köpas.. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Rekommenderar verkligen, det går att fynda riktigt fina saker. Så roligt att ni får flytta till hus🌼

      Radera
  2. Jag älskar att fynda saker via Facebook! 😍

    SvaraRadera