fredag 22 juni 2018

Midsommarkväll


En kort arbetsvecka har kommit till sitt slut och igår var det dags att välkomna midsommarhelgen. Tror det kommer blir en ganska lugn helg, verkar inte vara det bästa vädret heller. En del regn har ju utlovats och idag fick man vakna upp till regnet som öste ner. Ganska mysigt ändå.

Igår kväll spenderade jag en stund på sommarstugan och på vägen hem plockade jag med mig lite vilt växande blommor. Älskar dessa, så fina. Blommor tillhört ju midsommaren helt enkelt.

Hoppas ni får en riktigt härlig midsommarhelg.





På dessa bilder framkommer vår lilla hunds personlighet mycket tydligt, haha. Sprallig, lite rund, gosig och är sällan stilla.




28 kommentarer :

  1. Vilken söt hund ju! :) Usch för att vakna upp till regnet, gjorde jag igår! Idag är det lite finare här :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst är hon det! Själv tycker jag det är så mysigt att vakna upp till det.

      Radera
  2. Så sjukt fina bilder, du är så fin! Hoppas du får en fin midsommar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh men tack så mycket! Blir så glad. En riktigt fin midsommar hade jag, hoppas din var riktigt bra den med.

      Radera
  3. Hopoas SU får en fantastisk midsommar

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder! Glad midsommar till dig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh men tack du! Och hoppas du hade det härligt också.

      Radera
  5. Så härliga bilder! Glad midsommar till dig! :)

    SvaraRadera
  6. Så fina bilder! Glad midsommar 🌸

    SvaraRadera
  7. Åh vilken söt hund och vilka fina bilder❤️

    SvaraRadera
  8. Svar
    1. Tack, hoppas du hade det underbart med!

      Radera
  9. Trevlig midsommar på dig !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, hoppas du hade det fint med.

      Radera
  10. Sjukt fina bilder! Glad midsommar!

    SvaraRadera
  11. Vår helg är mega lugn, skönt är det :D Jätte fina bilder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt med lugn helg! tack Jennifer.

      Radera