måndag 25 juni 2018

3 nya favoriter i min sminksamling




 
Tre nya favoriter har fått flytta hem till mig. Tre riktigt bra produkter som blivit flitigt använda eller som kommer bli det. Två av dessa favoriter är läpprodukter, har absolut börjat använda mera produkter för läpparna än förut. Speciellt nu i sommar är det härligt att ha lite färg på läpparna.



Den första favoriten kommer från Sephora och den tog min fina vän med till mig från Spanien. Denna kommer från Sephoras egna kollektion Lipstories. Detta är då nummer 3 i kollektionen med namnet Oui! Älskar denna, så fin på. Tillräckligt diskret att ha vardags men ger ändå tillräckligt med  färg för att funka super på en fest. Verkligen en favorit.





Den andra är också en produkt för läpparna. Denna från Kiko fick jag som present av samma vän då hon återvände från sitt utbyte. Tack fina du för denna. Som jag tidigare nämnt på bloggen gillar jag läppstift i pennformat mycket bättre. Mycket enklare att applicera tycker jag. Denna färg var ju också helt perfekt. Denna är mera mot nude hållet vilket jag gillar. En perfekt vardags färg helt enkelt. Märket Kiko var också okänt sedan tidigare, och kan verkligen rekommendera deras smink efter att provat några.



Sist men inte minst, ett märke jag velat testa så länge. Och en produkt som till slut fick följa med mig hem. Nämligen en liten ögonskuggspalett från Smashbox. Paletten heter Punked. Paletten har toner i lila, några mera neutrala färger, matta och också skimriga. Blev kär i färgerna och storleken på paletten är perfekt att ha med i väskan då man är på resande fot. 


14 kommentarer :

  1. Vilka underbara bilder du tar!!

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ja visst är dom det, älskar speciellt Smashbox paletten😍

      Radera
  3. Så fina färg och så kul att du visar upp dina favoriter😃

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men så roligt om du gillade inlägget🌼 Ja älskar verkligen färgerna.

      Radera
  4. Vilka fantastiska bilder du tar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, roligt att höra🌼🌼

      Radera
  5. förstår vf de är 3 favoriter :D

    Alltid så fina bilder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja älskar alla tre😍

      Åh tack så glad jag blir.

      Radera
  6. Så fina bilder du tar! Älskar för övrigt smashbox, deras travel kit är fantastiska :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så mycket för komplimangen, glad jag blir. Och ja riktigt bra ä smashbox travelkits, så smidiga😍

      Radera